Zanim dowiesz się, którą opcję wybrać, dowiedz się, co obie strategie oznaczają i jakie są ich skutki.
Co to jest pozycjonowanie stron internetowych SEO?
Pozycjonowanie, czyli tzw. SEO są to działania, dzięki którym wyszukiwarka uzna, że nasza strona jest wartościowa w odniesieniu do zapytania użytkownika.
Chcąc poprawić wyniki naszej strony internetowej powinniśmy:
- Usprawnić naszą stronę internetową pod kątem szybkości działania
- Zadbać o certyfikat SSL
- Ulepszyć teksty na stronie uzupełniając je o nasze słowa kluczowe
- Pozyskać linki zewnętrzne
SEO to zatem długoterminowe działanie, które wymaga cierpliwości, ale zdecydowanym plusem takiej strategii jest to, że w momencie uzyskania wysokiej pozycji nie stracimy jej tak szybko!
Co to jest GoogleAds?
Jest to narzędzie przygotowane przez Google do płatnej promocji naszej firmy. Dzięki korzystaniu z tej opcji jesteśmy w stanie już podczas pierwszego dnia kampanii pozyskać nowych klientów i wejścia na naszą stronę internetową.
Dzięki GoogleAds mamy kilka możliwości reklamy:
- tradycyjna w wyszukiwarce po wpisaniu słowa kluczowego
- remarketing (wyświetlenie reklamy osobom, które już były na naszej stronie internetowej)
- wyświetlenie reklamy konkretnej grupie docelowej
- promocja produktu w zakupach google (sklepy internetowe)
- reklama w sieci google adsense
Który sposób reklamy będzie dla nas lepszy?
W przypadku nowej firmy warto prowadzić jednocześnie obie strategie, ponieważ SEO zadba o naszych klientów w przyszłości, a GoogleAds dostarczy nam ich teraz!
Masz jakieś pytania, napisz do nas!