Zanim dowiesz się, którą opcję wybrać, dowiedz się, co obie strategie oznaczają i jakie są ich skutki.

Co to jest pozycjonowanie stron internetowych SEO?

Pozycjonowanie, czyli tzw. SEO są to działania, dzięki którym wyszukiwarka uzna, że nasza strona jest wartościowa w odniesieniu do zapytania użytkownika.

Chcąc poprawić wyniki naszej strony internetowej powinniśmy:

  • Usprawnić naszą stronę internetową pod kątem szybkości działania
  • Zadbać o certyfikat SSL
  • Ulepszyć teksty na stronie uzupełniając je o nasze słowa kluczowe
  • Pozyskać linki zewnętrzne

SEO to zatem długoterminowe działanie, które wymaga cierpliwości, ale zdecydowanym plusem takiej strategii jest to, że w momencie uzyskania wysokiej pozycji nie stracimy jej tak szybko!

Co to jest GoogleAds?

Jest to narzędzie przygotowane przez Google do płatnej promocji naszej firmy. Dzięki korzystaniu z tej opcji jesteśmy w stanie już podczas pierwszego dnia kampanii pozyskać nowych klientów i wejścia na naszą stronę internetową.

Dzięki GoogleAds mamy kilka możliwości reklamy:

  • tradycyjna w wyszukiwarce po wpisaniu słowa kluczowego
  • remarketing (wyświetlenie reklamy osobom, które już były na naszej stronie internetowej)
  • wyświetlenie reklamy konkretnej grupie docelowej
  • promocja produktu w zakupach google (sklepy internetowe)
  • reklama w sieci google adsense

Który sposób reklamy będzie dla nas lepszy?

W przypadku nowej firmy warto prowadzić jednocześnie obie strategie, ponieważ SEO zadba o naszych klientów w przyszłości, a GoogleAds dostarczy nam ich teraz!

Masz jakieś pytania, napisz do nas!

    *Akceptuję Regulamin Serwisu i Politykę Prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie podanym w formularzu kontaktowym w celu udzielenia odpowiedzi na moją wiadomość.